Telovadba

V času, ko plavanje zaradi epidemije žal ni možno, se po najboljših močeh trudimo obdržati telesno vadbo in aktivnost na nivoju, ki je potreben, da ostanemo v dobri telesni formi.

Zato smo za obdobje, ko plavanje ne bo možno, pripravili program vodene telovadbe, ki poteka preko Zoom-a. Telovadbo vodi trenerka Anja Koželj in ponuja funkcionalno vadbo, pilates ter kombinacijo joge in pilatesa.

Zato upamo, da se nam boste pridružili na Zoom telovadbi ter s tem sebi in nam pomagali prebroditi to težko obdobje. Še bolj pa si želimo, da se bo vadba lahko čim prej nadaljeva v živo.

V okviru Ribine Zoom telovadbe se lahko priključite naslednjim oblikam vadbe:

Pilates

Vadba je namenjena izboljševanju stabilnosti, moči jedra. Skozi pravilne gibalne vzorce bomo izboljševali moč globokih trebušnih mišic, kot tudi stabilizacijskih mišic sklepov (ramen, kolkov, kolen) in skozi gibanje izboljšali tudi prožnost mišic (gibljivost).

Primerno za začetnike v gibanju, saj se vadba izvaja v počasnem tempu in si jo vadeči zlahka prilagodi ter za vse tiste, ki želite izboljšati kakovost svojega gibanja in ojačati stabilizacijo. Večja stabilnost pripomore k gibanju brez bolečin, te se predvsem rade pojavljajo v spodnjem delu hrbtenice, kolenih, ramah.

Joga pilates

V kratki vadbi, se bomo raztegnili in naredili nekaj za dnevno dozo stabilnosti. Vadba bo potekala počasi in bo tempo stopnjevala proti koncu, zato se nam lahko pridružite tudi tisti, ki ste manj jutranji.

Fizično bomo delali za gibljivost, stabilnost in nekaj za moč, dodajali pa bomo meditacijo in ozaveščanje skozi gibanje in dih.

Primerno za začetnike v gibanju in za tiste, ki želite dodati svojim treningom moči in vzdržljivosti, še nekaj za prožnost.

Funkcionalna vadba

Vadba združuje elemente moči, vzdržljivosti in gibljivosti na nadaljevalni ravni. Intenzivnost vadbe je dokaj visoka, a si jo vadeči lahko prilagodi (in tako olajša), organizira se kot krožna ali obhodna vadba, ki kar najbolj pripomore k splošni fizični pripravljenosti.

Primerna za tiste, ki si želite intenzivnega treninga in tiste, ki si poleg plavalnega treninga želite dodati tudi suhi del vadbe.

Predznanje Ni potrebno
Cilj Izboljšanje moči, vzdržljivosti in gibljivosti
Lokacija Zoom
Termini
  • Ponedeljek 20:00 - 21:00, funkcionalna vadba
  • Torek 18:15 - 19:15, funkcionalna vadba (trenutno neaktiven)
  • Torek 19:15-20:00, pilates
  • Sreda 6:30 - 7:15, joga pilates (trenutno neaktiven)
  • Četrtek 18:45 - 19:45, funkcionalna vadba
  • Četrtek 19:45 - 20:30, pilates
  • S telovadbo v posameznem terminu pričnemo ob prijavi vsaj 5 oseb.

    Cena Neomejeno število obiskov (mesečno): 40,00 €
    Paket 10 obiskov (brez časovne omejitve): 50,00 €

    Z udeležbo dobite tudi dostop do video posnetka vsakega treninga.

    Prijava Na telovadbo se prijavite preko spletne prijavnice.
    Kontakt 031 742-782 (Barbara) ali info@riba-drustvo.si